Деякі ідеї для повторення та закріплення лексики. Для того, щоб зіграти гру учні мають знати лексику уроку або цілого розділу. Сподіваємося, що учні 2 класів отримають задоволення та користь від ігор.
“Last One Standing”
Гра дозволяє повторити всю лексику теми. Десять учнів стають у коло, рахують до 10, вчитель називає тему, наприклад “Animals”. Перший учень в колі має назвати слово з заданої теми. Учень, який не пам’ятає слово з даної теми або повторює слово вибуває з гри. Учень, який залишився і назвав найбільшу кількість слів стає переможцем.
“I can, I can’t”
Пропонуємо два варіанта гри. Перший варіант діти виконують дії в колі за годинниковою стрілкою.
Учні стають в коло, перший учень в колі говорить “I can run” і показує дію, наступний учень говорить “I can swim” демонструє дію і так далі. Гра продовжується до тих пір, поки всі учні назвуть свої вміння.
Учні стають в коло, перший учень в колі говорить “I can run” і показує дію, наступний учень говорить “I can swim” демонструє дію і так далі. Гра продовжується до тих пір, поки всі учні назвуть свої вміння.
Другий варіант гри учні виконують дії проти годинникової стрілки.
Перший учень в колі говорить речення “ I can’t dive” і демонструє дію. Наступний учень говорить “I can’t swim“ показує дію і так далі. Гра продовжується до тих пір, поки всі учні назвуть дії, які вони не вміють виконувати.
Перший учень в колі говорить речення “ I can’t dive” і демонструє дію. Наступний учень говорить “I can’t swim“ показує дію і так далі. Гра продовжується до тих пір, поки всі учні назвуть дії, які вони не вміють виконувати.
“Fizz Buzz”
Учні стають в коло і рахують до десяти. Кожен третій учень замість цифри має сказати fizz, наприклад: one,two, fizz, four,five,fizz, seven, eight, fizz, ten. Продовжуйте гру два –три рази. Гра триває до тих пір, поки учень не допустить помилку або забариться з відповіддю.
Якщо в класі учнів більше ніж десять, скажімо п’ятнадцять або двадцять, можна додати ще один елемент до гри.
Кожен третій учень говорить fizz, кожен п’ятий buzz. Наприклад, one, two, fizz, four, buzz, fizz, seven, eight, fizz, buzz.
Слова fizz, buzz можна замінити на ‘stand’ і ‘sit’. Учням неймовірно сподобається гра, особливо коли треба буде виконувати дії.
Кожен третій учень говорить fizz, кожен п’ятий buzz. Наприклад, one, two, fizz, four, buzz, fizz, seven, eight, fizz, buzz.
Слова fizz, buzz можна замінити на ‘stand’ і ‘sit’. Учням неймовірно сподобається гра, особливо коли треба буде виконувати дії.
“Alphabet game”
Вчитель пише на дошці літери англійського алфавіту. Учні грають в дві команди. Перша команда говорить слово, A- apple, друга команда говорить також слово на A- apricot, і так далі. Команда, яка набрала найбільше слів отримує 1 бал. Гра продовжується до кінця алфавіту.
https://mmpublications.com.ua/4-tsikavyh-gry-dlya-zakriplennya-leksyky/
Немає коментарів:
Дописати коментар