неділя, 10 лютого 2019 р.

Activities for young learners

Добірка вправ-руханок, які допоможуть урізноманітнити навчальний процес та зробити урок більш динамічним.
Чи помічали ви, як швидко втомлюються учні початкових класів під час уроку? Чому?
Як зазначають психологи, дітям віком від 6 до 9 років досить важко утримувати увагу протягом академічної години. Тому під час уроку бажано змінювати діяльність кожні 5-10 хвилин, чергуючи розумове навантаження з фізичним.
Як же зробити урок більш динамічним для класу з 25-30 учнів в умовах невеличкого шкільного кабінету? Пропонуємо добірку ідей веселих фізкультхвилинок!
Раніше ми публікували статтю, присвячу вправам для пальчикової гімнастики, які можна виконувати, сидячи за партою. Цього разу ми пропонуємо добірку ігор та віршиків, які можна використовувати під час уроку для активізації уваги учнів.

Веселі ігри

«День/ніч»
Орієнтовний час: 7 хвилин.
Хід гри: Усі учні класу стоять поряд із партою або зі своїм робочим місцем. Коли вчитель промовляє «День», то учні можуть довільно рухатись, гомоніти та веселитись, а коли каже «Ніч» – мають завмерти (якщо ж хтось хоч поворухнеться «вночі», то він вибуває з гри та сідає на своє місце за партою).
Гра продовжується до визначення переможця.

«Орел, слон, мавпа»
Орієнтовний час: 3-10 хвилин.
Хід гри: Діти стають колом. У центрі знаходиться ведучий. Він вказує на будь-якого учасника з кола та промовляє «орел», «слон» або «мавпа».
Для відтворення однієї фігури потрібно три учня. Ведучий вказує на певного школяра, промовляючи «орел». Дитина, на яку вказали, має зобразити дзьоб, а її сусіди – крила.
Якщо ведучий промовив «мавпа», то учасник, на якого він показав, має почати кривлятися, а його сусіди – зобразити руки, які чухають боки уявної «мавпи».
Якщо ведучий промовив «слон», учасник, на якого він показав, має зобразити хобот, а його сусіди з обох боків – великі вуха.

«Куховаримо»
Орієнтовний час: 3 хвилини.
Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо).  
Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю.
Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».

«Тропічний дощ»
Орієнтовний час: 3 хвилин.
Хід гри: Діти разом із вчителем створюють ефект дощу, що спочатку набирає сили, переходячи в зливу з градом, а потім вщухає.
https://naurok.com.ua/post/14-idey-vprav-ruhanok-dlya-uchniv-molodsho-shkoli?fbclid=IwAR0w4MnyxjlDizP3fZ4bVrVpO1K3YOzBYM4WfGnaHJ32eLonsPoDtEdd6GY

Немає коментарів:

Дописати коментар