неділя, 10 лютого 2019 р.

Conditionals

Кожен з нас любить помріяти, планувати, робити передбачення. «Якби я отримав 13-ту зарплату, я б купив квитки в Стокгольм». «Якби мені підійшли ці туфлі, я б відразу їх купила. Але, на жаль, замалі». «Якщо ти підеш на вечірку, я теж там буду». І багато-багато інших контекстів. Щоб грамотно оформити ці речення англійською, сьогодні розбираємо умовні речення.
Що таке умовні речення в англійській мові? Умовні речення — це тип речень, коли ми говоримо про те, що може статися, могло б статися або про наші мрії та бажання. Особливість — вживання сполучника «if».
Типи умовних речень в англійській мові:
  • Нульовий тип умовних речень (Zero Conditional)

If (when) + Present Simple + Present Simple
Це речення, в яких констатуються факти, закони природи, аксіоми. Вони правдиві або в момент мовлення, або завжди. У цих реченнях if можна легко замінити на when без втрати сенсу.
If you heat water to 100 °C, it boils.
When you heat water to 100 °C, it boils.
Якщо нагріти воду до 100 °C, вона закипить.
  • Перший тип умовних речень (First Conditional)

If + Present Simple + Future Simple
У реченнях першого типу ми маємо на увазі можливу умову з реальним результатом. Ситуація реальна і стосується теперішнього або майбутнього часу.
If it’s very cold tonight, our car will not start in the morning.
Якщо сьогодні вночі буде холодно, вранці машина не заведеться.
  • Другий тип умовних речень (Second Conditional)

If + Past Simple + would / could / might + bare infinitive
Коли ми говоримо про малоймовірну ситуацію, використовуємо речення другого типу. Вони описують нереальну ситуацію в теперішньому або майбутньому часі.
If you slept more, you would feel more energetic.
Якби ти більше спав, відчував би себе бадьоріше.
If I were 20, I could definitely hitchhike all over the world.
Якби мені було 20 років, я б зміг об’їхати автостопом весь світ.
  • Третій тип умовних речень (Third Conditional)

If + Past Perfect + would + have + V3
Третій тип умовних речень використовується для вираження неможливої умови, бо дія вже відбулася в минулому.
If I had known the answer, I would have told you.
Якби я знала відповідь, я б тобі сказала.
If I had gone to the party last night, I would have seen Megan.
Якби я вчора пішов на вечірку, я б зустрів Меган.
Змішаний тип умовних речень (Mixed Conditional)
У змішаному типі умовних речень використовується мікс попередніх. Існує дві комбінації для формування Mixed Conditional.
If + Past Simple + would + have + V3
If I liked the singer, I would have come to the concert with you.
Якби мені подобався виконавець, я б пішла на концерт з тобою.
If + Past Perfect + would + bare infinitive
If you had told me earlier, I would be there.
Якби ти мені сказав раніше, я була б там.
https://www.blogger.com/blogger.g?rinli=1&pli=1&blogID=2354413730097634580#editor/target=post;postID=6642713026012274497

Немає коментарів:

Дописати коментар