неділя, 1 грудня 2019 р.

School leavers' posts

Marina Pasichnyk почувається святково разом із Alla Alla та Танею Ткач у Кагарлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. 3.
Сьогодні у нашої #школаN3 ювілей! 30 років! Не можу повірити, що пройшло стільки часу.
Дякую вчителям за знання та чарівні пендилі.
Таня Ткач дякую за те, що London is the capital of Great Britain і що спокійно можу спілкуватись англійською. Наталія Коваленко дякую за мудрість і за життєві поради, за апгрейди школи і за те, що згадую про хімічні реакції, коли випадаю в осадок)
Дякую за такі чудові описи творів, в які хотілось пірнати з головою і читати-читати-читати. Але нехай простять мене Валентина Гоцюк , Анна Кареніна і Джен Ейр - класика то не моє🙄
Елена Дегтярева привила мені любов до історії і я навіть пішла тією ж стезею.
Та й історик з мене кепський вийшов😬 Звісно я пам'ятаю хто там був в Антанті, а хто в Троїстому союзі, але ж головне - це мир! Правда ж?
Светлана Михайловская навчила ставити коми де треба і завжди лояльно ставилась до мого скептицизму в творах з української літератури.
Дякую, що вчили мене науці і життю. Потрібно було вивчити багато-багато всього аби нарешті до мене, у 25 років, дійшло ким я хочу бути, коли виросту)

Немає коментарів:

Дописати коментар