У вас теж сіпається око від набридливих і некоректних ділових листів? 😱Тоді поділіться цими правилами з іншими й покажіть на власному прикладі, як листуватися ввічливо 😉
📌 Пам'ятайте про тему листа та будьте конкретними
Погана тема листа : “Idea. Sales”.
Хороша: “Ways to boost online sales by 19% by the end of Q2 2018”.
Хороша: “Ways to boost online sales by 19% by the end of Q2 2018”.
📌 Вітайтесь офіційно
Будь ласка, не треба ніяких hey, yo. Вживайте Dear (name), good morning / afternoon / evening.
📌 Правильно робіть акценти
Не варто виділяти жирним підкресленим КАПСЛОКОМ фразу, на яку хочете звернути увагу. Досить просто грамотно написати, що для вас це є важливим моментом.
Наприклад:
— I would like to underline.
— Please pay attention.
— I would like to underline.
— Please pay attention.
📌 Будьте ввічливими
Покажіть свою людяність, спробуйте навіть у діловому листуванні встановити особистий зв’язок:
— Hope this email finds you well.
— Might I take a moment of your time?
— Hope this email finds you well.
— Might I take a moment of your time?
📌Просіть правильно
Від цього залежить, що і як ви отримаєте. Просіть коректно та ввічливо:
— I would appreciate / be grateful if you could…
— Could you please be so kind…
— I would appreciate / be grateful if you could…
— Could you please be so kind…
📌Якщо незрозуміло, то уточнюйте
Звісно, теж ввічливо:
— I would be grateful if you could tell me, how...
— Could you possibly explain…
— I would be grateful if you could tell me, how...
— Could you possibly explain…
📌 Прощайтеся ввічливо
Вживайте "I look forward to hearing from you" чи "Thank you in advance"
Old Macdonald had farm lyrics
ВідповістиВидалити