неділя, 15 вересня 2019 р.

First day at school games

1. ВГАДАЙ ХТО

Весела гра, щоб більше дізнатися про учнів і створити безпечне середовище у класі. Роздайте картки із фразами “Вгадай хто…” учням. Нехай кожен напише відповіді про себе. Тоді зберіть картки і перетасуйте їх. Почніть називати відповіді про учнів, не вказуючи імені. Нехай однокласники вгадають, про кого йдеться.
Запитання у картках можуть бути такі:
  • улюблений колір;
  • улюблена їжа;
  • улюблений урок;
  • скільки в мене братів і сестер;
  • моя одна найяскравіша особливість.

2. МОГИЛКА ДЛЯ “Я НЕ МОЖУ”

Коли дитина вірить, що не може чогось зробити, вона почувається переможеною і нерозумною. Попросіть учнів написати їхні головні “Не можу”. Тоді зберіть ці папірці в контейнер. Зробіть драматичну хвилину тиші, а потім викиньте! Більше не можна буде казати, що діти чогось не можуть, навчання має бути продуктивним.
Трапляється, що вчителі дозволяють дітям закопати контейнер на шкільному подвір’ї (потім учитель його таємно викопує, щоб не забруднювати довкілля 🙂

3.”ДОРОГА/-ИЙ Я”

Попросіть дітей написати лист до себе на початку року: про цілі і сподівання, які вони мають у цей момент. Вони також можуть написати собі поради. Виміряйте кожного учня за допомогою стрічки чи тонкої мотузки, перев’яжіть нею лист.
В останній день навчального року діти зможуть прочитати свої листи, а також подивитися, наскільки вони виросли за рік.

4. ПІЗНАТИ ОДНЕ ОДНОГО БЕЗ СЛІВ

Важливо, щоб на початку року діти більше дізналися і одне про одного, і про вас. Намалюйте або зробіть з готових зображень колаж, який покаже, чим ви цікавитеся, що для вас важливо. Нехай учні спробують відгадати, що саме означають ці зображення. Тоді попросіть дітей створити власні колажі (писати слова не можна). Так можна дізнатися багато цікавого одне про одного.

5. НОМЕРНИЙ ЗНАК УЧНЯ

Попросіть учнів описати себе літерами і/або цифрами. Дайте паперовий шаблон номерного знаку авто і попросіть дітей створити власний, який найкраще опише особливості їхніх характерів. Коли учні оформлять свої номерні знаки – нехай пояснять, чому саме ці цифри і літери підходять їм найкраще. Номерні знаки можна розвісити у класі, щоб можна було побачити, що однокласники розповідають про себе.

5. ПАПЕРОВІ СНІЖКИ

Роздайте аркуші з трьома запитаннями (це має бути щось, чим діти захочуть поділитися з класом). Коли всі відповіли – попросіть учнів зім’яти свої папірці так, ніби вони збираються їх викинути. Тоді на рахунок “три” почніть кидатися цими паперовими сніжками (15-20 секунд).
Поки триває дозволений час – діти можуть піднімати “сніжки” з підлоги і кидати далі. Коли час вийде – потрібно підняти найближчий до парти папірець, розгорнути і прочитати його.
Виділіть 5-10 хвилин на “інтерв’ювання” одне одного, щоб діти могли з’ясувати, чий папірець до них прилетів.
Коли всі папірці розгадані, можна зачитувати відповіді вголос ланцюжком.

7. ТЕСТ НА ВЧИТЕЛЯ

Роздайте дітям тест із запитаннями про себе:
  • скільки часу вчителька В. працює у школі?
  • скільки в неї дітей?
  • яка її улюблена тварина?
  • де вона любить відпочивати?
  • які уроки вона любить проводити найбільше?
Діти напишуть свої здогадки, а потім ви розповісте класу правильні відповіді. Так учні краще вас знатимуть.

8. ДВІ ПРАВДИ І БРЕХНЯ

Попросіть учнів придумати про себе три речення: два правдиві і одне неправдиве. Нехай клас вгадує, яке саме не є правдою. Деякі речі відгадати буде легко, якщо діти будуть казати щось на зразок “У мене вдома живе носоріг”, інші – важче. Якщо йтиметься, наприклад, про родичів за кордоном.
9. КОНЦЕНТРИЧНІ КОЛА
Учнів потрібно організувати у внутрішнє і зовнішнє кола так, щоб сформувалися пари. Пари відповідатимуть на запитання, які дозволять краще пізнати одне одного. Відповівши на одне запитання, учень переходить до наступного партнера з наступним запитанням. Така гра дозволить створити багато розмов один на один з однокласниками і відчути себе у класі, як вдома.
Приклади запитань:

Немає коментарів:

Дописати коментар