четвер, 29 жовтня 2020 р.

Activities to keep social distance

 Багато вчителів та студентів у всьому світі повернулися до зовсім іншого виду навчання. Оскільки соціальна дистанція стає новою нормою на уроках, більшість традиційних ігор та активностей, до яких звикли вчителі та студенти, вже неможливі. Саме тому ми підібрали ігри та ідеї для уроків англійської, в які можна грати та підтримувати соціальну дистанцію в класі.

“Listen and do”

Один з основних аспектів спілкування є сприймання мови на слух. Адже ми слухаємо, розуміємо та реагуємо на почуте, перш ніж відповідати самою мовою. Отже, навіть на уроці зі старшими учнями початкової школи не нехтуйте діяльністю, яка вимагає від них “слухати та виконувати”. Спробуйте наступні вправи:

  • Попросіть учнів зібрати різні предмети класу такі як різнокольорові олівці, книги, гумки, точило для олівців тощо. Давайте вказівки, куди їх покласти, наприклад, “put the yellow and blue pencils on the coursebook”. Гру можна спростити, до “show me your yellow pencil”.
  • Опишіть малюнок, і учні малюють те, що ви описуєте, від “a tall tree” до більш детального опису кімнати з прийменниками місця.
  • Попросіть студентів намалювати серію карток з речами, які з’являються в оповіданні, а потім піднімати відповідну картку, коли предмет згадується в оповіданні, яке ви читаєте/розповідаєте.
  • Загадки: студенти вгадують, що ви описуєте, коли ви читаєте рядок за рядком, наприклад, “It’s a wild animal. It lives in Africa. It has four legs. It’s not dangerous. It has the first and last letters of the alphabet in its name (zebra)”.

Морський бій / Battleships

Цю дитячу настільну гру можна легко адаптувати для використання на занятті англійської.

  • Роздайте поле для гри кожному, або, попросіть учнів намалювати його у своєму зошиті.
  • У полі проставляємо голосні букви та цифри 14, 40, 15, 50 тощо тому, що це букви та цифри, з якими учні, як правило, найчастіше плутаються. Якщо проблемні літери або цифри для ваших учнів інші, змініть їх.
  • Виберіть групу слів, яку хочете практикувати з учнями, і запишіть їх на дошці. Попросіть учнів вибрати десять слів та записати їх на полі у довільному порядку.
  • Учні працюють в парах. Вони не можуть дивитися на поля один одного. Для того, щоб відшукати слова, їм потрібно ставити запитання, наприклад, “Is there anything in E, 40?”. Якщо у клітинці є буква, вони отримують “hit”, і запитують у напарника, яке слово вони знайшли. Якщо у клітинці немає нічого, вони отримують “miss” і продовжують гру.
  • Для того, щоб ускладнити гру, коли учні стикаються зі словами та знаходять їх, вони повинні сказати слово по буквах своєму напарнику і сказати, що воно означає, або скласти речення з цим словом, щоб зрозуміти його значення.
  • Перший учень, який знайде усі десять прихованих слів, стає переможцем.

Гру також можна грати разом з усім класом. Тоді вчитель малює поле на дошці, а учні в зошиті. І учні намагаються відгадати слова, які є на ігровому полі вчителя.

Talk for a Minute

Ідеальне завдання для студентів рівнів pre-intermediate, intermediate чи upper-intermediate. Розділіть їх на невеликі групи (близько чотирьох людей у кожній). Дайте їм тему та попросіть когось із них використовувати секундомір на своєму телефоні для зворотного відліку від однієї хвилини. Один студент у групі розпочинає розмову на цю тему без вагань (errrmmm … errrr …), повторень (I like pizza pizza pizza) або відхилення від теми (off topic). Якщо це трапиться, інший студент може сказати “stop”. Він отримає бал, і тепер настала його черга говорити, як би довго не залишалося до кінця цієї хвилини. Наприклад, якщо перший студент розмовляє протягом 35 секунд, той, хто сказав “stop”, повинен розмовляти протягом 25 секунд. Студент, який розмовляє наприкінці хвилини, отримує додатковий бал.

Інший варіант цієї активності — “A cup of conversation”. Її можна використовувати як на початковому, так і просунутому рівнях.

Напишіть по 1 запитанню на студента на окремих смужках паперу. Покладіть папірці в чашку, так звану, cup of conversation. Вчитель підходить до кожного студента, і він/вона виймає з чашки папірець. Далі вони читають питання, знаходять партнера і розмовляють між собою протягом 5 хвилин. Ви можете змінювати тривалість від 3 до 5 чи 10 хвилин. Однак потрібно стежити за годинником, і коли ви кажете, що час минув, студенти закінчують розмовляти. Якщо ви робите це довше, ніж 5 хвилин (наприклад, 10 хвилин), запропонуйте студентам помінятися запитаннями зі своїм партнерами та/або поміняти партнерів.

I Got Your Back

Студенти працюють в парах, але сидять спинами один до одного. Один зі студентів сидить обличчям до дошки та читає текст вголос. Інший — записує, заповнює пропуски чи відповідає на запитання або виконує завдання з True/False statements. Коли учні закінчать виконувати завдання, вони міняються місцями та перевіряють чи відповіді правильні. Той, хто сидів обличчям до дошки, отримує свої завдання та починає готуватися їх виконувати. Інший студент читає новий текст для свого напарника.

Warmers

Якщо вам бракує завдань, які б допомогли розігріти та розворушити ваших маленьких та великих студентів, перегляньте запис вебінару Клер Росс, де вона демонструє енергійні завдання для учнів початкових та середніх класів.

Також завантажуйте безкоштовні завдання від Кембриджу, які допоможуть мотивувати та підтримувати ваших учнів на заняттях, коли потрібно дотримуватися соціальної дистанції:

Classroom Warmers Activity Booklet

A2 Key for Schools: classroom activities

B1 Preliminary for Schools: classroom activities

B2 First for Schools posters and activities

https://grade.ua/uk/blog/uk-5-socially-distant-activities-for-english-classroom/?utm_source=sendpulse&utm_medium=email&utm_campaign=5-tskavih-zavdan-dlya-urokv-an&spush=d2VhdmVyNDcudHRAZ21haWwuY29t

Немає коментарів:

Дописати коментар