вівторок, 3 березня 2020 р.

5 корисних ігор, які стануть у пригоді вчителям іноземної мови

5 корисних ігор, які стануть у пригоді вчителям іноземної мови

Ідеї творчого і невимушеного урізноманітнення освітнього процесу.

Що робити, якщо ваші #учні прийшли на урок втомленими? Наприклад, якщо це ранок понеділка або ваш урок виявився наступним після складної контрольної з математики? Запропонуйте школярам цікаву гру! 
Дидактичні #ігри – відмінний спосіб активізувати творчі і пізнавальні здібності учнів, налаштувати їх на продуктивний урок, а також розвивати їхні фізичні та інтелектуальні таланти.

1. Гра «Вгадай слово за описом»

Ця гра дуже схожа на відому гру Alias, яка має неймовірну кількість прихильників у всьому світі.
Принцип гри: #Учитель попередньо готує картки, на кожній з яких написано по 1 слову іноземною мовою. Наприклад, 30 слів з останнього юніта. 
Картки перемішуються і кладуться «рубашками» догори. Учні по черзі беруть по 1 картці та намагаються пояснити зміст написаного на ній іншими словами, тобто передати сенс слова, не називаючи його.

Наприклад, слово «Ambitious» можна пояснити так: «A person who wants to be successful». 

Той, хто першим відгадав слово, отримує картку. Перемагає той учень, який зібрав більше карток.  

2. Гра «Хвилинка з М&Мs»


Ця гра покращить настрій кожному учаснику і дозволить поєднати приємне з корисним: учителю допоможе невимушено перевірити знання учнів, а школярам – отримати солодке заохочення під час уроку. 

Перш ніж проводити таку гру, підготуйте 1-2 пакунки з різнокольоровими драже М&Мs або іншими кольоровими цукерками, колір яких учні не зможуть бачити до момента виконання завдання. А також запишіть на аркуші завдання з мовлення, які учні мають виконати, відповідно до кольору цукерок. 
Принцип гри: Учні стають колом. Якщо клас не розділяється на підгрупи, то необхідно об’єднати школярів у 2 окремі команди, кожна з яких утворює своє коло. Кожна з груп отримує пакунок з цукерками і аркуш із завданнями відповідно до кольору ласощів, наприклад:

  • червоний – розкажіть про своє захоплення;
  • жовтий – розкажіть про свою родину;
  • зелений – розкажіть про свій розпорядок дня та інше.

По черзі учні витягають з пакунка смаколики та, в залежності від кольору цукерки, яка їм дісталася, відповідають в умовах завдання англійською мовою впродовж однієї хвилини.

3. Гра «Мухобійка»


Для проведення такої гри учитель напередодні готує стікери з новими або вже добре засвоєними словами і прикріплює їх до дошки. Також знадобляться два скручених аркуші паперу – так звані мухобойки.

Принцип гри: Учні об'єднуються у 2 команди, учасники кожної шикуються один за одним перед дошкою. Один учень обирається незалежним суддею, його завдання –
рахувати бали кожної команди.
Двоє перших учнів з кожної команди підходять ближче до дошки і беруть «мухобійки». Після цього вчитель називає певне слово українською мовою. Завдання ж учнів  – якнайшвидше «прихлопнути» стікер з англомовною версією цього слова.
Той, хто зорієнтувався першим – приносить 1 бал своїй команді, передає «мухобійку» наступному учаснику своїх команди і біжить в кінець своєї колони.
Його суперник, що не встиг першим вдарити по стікеру з відповідним словом, залишається біля дошки, доки не виконає завдання першим в одному з наступних раундах. Якщо учні вдаряють по слову, яке не є правильним перекладом – команда втрачає один бал.
Гра закінчується, коли усі учасники з однієї з команд візьмуть участь у змаганні. Перемагає та команда, яка набрала більшу кількість балів.

4. Гра «Board Race»

Це відмінна гра для практики з лексики і граматики англійської мови, які вже вивчені.
Принцип гри: Об`єднайте учнів класу в декілька команд. Поділіть класну дошку на декілька секторів, виділивши під записи окремі її частини конкретним групам.
Оголосіть будь-яку тему, яку ви проходили кілька уроків тому чи щойно завершили, та запропонуйте кожній команді написати якнайбільше слів, що стосуються цієї теми.
Перемагає та команда, учасники якої записали якнайбільше унікальних слів, про які не згадали команди-суперники. При цьому слова, написані з орфографічними помилками не зараховуються.

5. Гра «Simon says»

Коли ваші учні втомлені й не сприймають #навчальний_матеріал, ця гра – відмінний спосіб активізації їхньої уваги.
Принцип гри: Вчитель говорить англійською, який рух потрібно зробити, починаючи кожне речення зі слів «Simon says», але сам при цьому іноді робить зовсім інший рух. Завдання школярів – виконати саме той рух, який було озвучено, не звертаючи увагу те, що в цей час показує вчитель.

https://vseosvita.ua/news/5-korysnykh-ihor-iaki-stanut-u-pryhodi-vchyteliam-inozemnoi-movy-5591.html?fbclid=IwAR01NdMOCKTOM3GPFGi84FFNshCv7o6zOzmJCYP-OzzIKPIlDnljizF4E-g




 

 

 

 


Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти.
Дізнатись більше про сертифікати.
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!





Немає коментарів:

Дописати коментар