Кінець, як і початок навчального року – особлива пора для вчителів та учнів. Якщо у вересні всі дуже захоплені та натхнені до навчання, то в травні досить важко досидіти навіть до кінця уроку. Що ж можна зробити, щоб втримати увагу та водночас із користю провести останні дні, години та хвилини перед канікулами? Пропонуємо кілька ідей для занять англійської.
Співайте пісні
Якщо у вас є клас / група, які особливо люблять музику та вивчати пісні англійською мовою, ви можете використовувати свій останній урок для співу. Повторіть пісні, які ви вивчили впродовж року, навчіть новим, або попросіть студентів принести улюблені пісні! Це досить жвавий та енергійний спосіб закінчити навчальний рік, і ви можете навіть запропонувати учням заспівати пісню чи дві для інших учнів. Що ще можна робити з піснями – читайте тут.
Подивіться фільм / мультфільм
Ось кілька причин подивитися фільм на уроці:
- Фільми викликають чудові дискусії. А це – чудова мовленнєва практика.
- Фільми дозволяють студентам чути різну мову. І це дорівнює розширенню словникового запасу.
- Фільми дають студентам знання про свою та нову культуру чи певний аспект якоїсь країни. І це дорівнює побудові базових знань.
Існує безліч фільмів. Обирайте той, який найбільше до душі вам та вашим студентам. А тут ви знайдете чудові ідеї для завдань по перегляду.
7-minute writing
Це завдання настільки просте, що спочатку у вас можуть виникнути сумніви щодо нього, але воно дуже ефективне. Візьміть яблуко (або будь-який інший предмет, який у вас є), поставте його перед учнями і попросіть їх написати про нього. Встановіть таймер на 7 хвилин. Фокус у тому, що коли учні починають писати, вони не повинні зупинятися, поки таймер не вимкнеться. Якщо у них закінчуються ідеї, вони все одно повинні писати, навіть якщо це просто “bla-bla-bla”. Цікаво зауважити, що як тільки студенти захоплюються процесом, остаточний текст абсолютно не стосується яблука (або будь-якого предмета, який ви поставите перед ними), а того, що група насправді хоче обговорити!
Зворотній відлік
Завдання, яке можна використовувати, коли у вас залишається час наприкінці уроку. Це адаптована гра від британського телебачення. Спочатку напишіть на дошці дев’ять випадкових букв (має бути поєднання голосних та приголосних). Поясніть студентам, що вони повинні скласти НАЙДОВШЕ слово, яке тільки можуть. Встановіть таймер на 30 секунд (або скористайтеся справжнім годинником зворотного відліку). Продемонструйте та спробуйте разом на практиці скласти слово. Зауважте, що абсолютно будь-яке слово отримує бали. Єдиний спосіб отримати нуль балів – це навіть не вимовляти “I”, “in”, “at” тощо, якщо ці букви використовуються.
Наприклад: EASORIYPE
easier = 6 балів
I = один бал
ripe = чотири бали і т.д.
Розділіть клас на 2-4 команди і повторіть процедуру.
Impromptu Speeches
У тайських школах, де я працювала, навіть є цілі олімпіади по експромтних виступах. І мені доводилося бути членом журі на декількох із них.
Якщо ваші учні люблять розмовляти та ділитися, імпровізовані промови можуть бути справді цікавими та значущими! Обов’язково встановіть короткий часовий ліміт, щоб кожен міг висловитися.
Принесіть, наприклад, капелюх чи коробку, повну випадкових ідей та хороших тем для обговорення, які студенти тягнуть по черзі. Потім вони говорять хвилину. Не ставте занадто багато обмежень для цієї діяльності, і дозвольте їм веселитися та пограти з ідеями та мовою. Карток з ідеями має бути більше ніж студентів, щоб вони могли зробити другий тур, якщо це дозволить час.
Tell me something I (probably) don’t know
Кожен (включаючи вчителя) пише на папірці трохи менш відомий або невідомий факт про себе. Усі картки потрапляють у коробку. Потім кожен студент витягує картку, зачитує що на ній, а решта групи повинна здогадатися, хто його написав. Ця гра є чудовим conversation starter, джерелом цікавих сюрпризів та несподіваних поворотів.
Would you rather … (class reflection)
Це одна із версій відомої гри, але вони спрямована на те, щоб отримати реальний фідбек про ваші заняття від студентів. Гра пропонує досить цікавий спосіб поміркувати про вивчене протягом курсу, його складність та цінність для студентів.
Попросіть студентів порівняти різні сфери / теми / типи вправ, які ви охопили протягом курсу. Наприклад:
- Would you rather discuss technology or environment? Why?
- Would you rather do writing or reading homework? Why?
- Would you rather work with a partner or alone? Why?
- Would you rather learn phrasal verbs or collocations? Why?
- Would you rather work in a workbook or on a tablet? Why?
- Would you rather talk all the time in class or never talk in class at all?
- Would you rather do a couple of exercises each week as homework or do one big project at the end of each term?
- Would you rather have a 10-minute break in the middle of the class or finish 10 minutes earlier?
- Would you rather always work with the same person in class or always work alone?
- Would you rather sing songs or recite poems in class? Why?
- Would you rather do Use of English exercises for 2 hours non-stop or Listening exercises for 3 hours non-stop? Why?
Вчителю важливо підготувати останній урок, щоб студенти його запам’ятали та пішли на відпочинок у гарному настрої та з мотивацією до навчання. Також ви подаруєте їм чудові спогади і відчуття того, що ви думаєте та турбуєтеся про них. А для нас, вчителів, це чудова нагода зібрати фідбек та переосмислити все до початку нового навчального року, щоб зробити його кращим для себе та своїх учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар