понеділок, 3 серпня 2020 р.

Talking on the phone phrases

Вас лякає телефонна розмова англійською? Ці вирази швидко виправлять ситуацію:
📞Do you follow me? — Ви мене слухаєте?
📞Are you with me? — Ви мене слухаєте? (Ви не відволіклись?)
📞Do you want to leave a message? — Ви хочете щось передати?
📞Can you hear me OK? — Чи добре ви мене чуєте?
📞I can not hear you very well — Я вас погано чую.
📞It's a bad line — Поганий зв'язок.
📞Could you please repeat that? — Повторіть це ще раз, будь ласка.
📞I've been cut off — Мене роз'єднали.
📞Can I take a message? — Що передати?
📞I'll call you right back — Я вам зараз передзвоню
📞There's a telephone call for you — Вас кличуть до телефону
📞May I use your telephone? — Можна мені зателефонувати від вас?
📞This is .... speaking. — Це ....говорить
📞Could I speak to ..., please? — Я можу поговорити з ....
📞I'd like to speak to ..., please. — Мені б хотілося поговорити з ....
📞Could you put me through to ..., please? — Могли б ви з'єднати мене з ...., будь ласка
📞I'm trying to contact ... – Я намагаюся додзвонитися до ...
📞Please dial again — Будь ласка, наберіть номер знову
📞Can you speak a bit louder? I can't hear you — Говоріть голосніше, я вас не чую
📞I'll get it — Я візьму трубку
📞You have the wrong number — Вас неправильно з'єднали
📞What number are you calling? — За яким номером ви телефонуєте?
📞What number did you dial? — Який номер ви набрали?
📞I'm returning your phone cal — Я дзвоню вам у відповідь на ваш дзвінок
📞Please call back later — Зателефонуйте пізніше, будь ласка
Людмила Дяченко, Альона Рибак та ще 6
2 поширення
Подобається
Коментувати
Поширити

Немає коментарів:

Дописати коментар