Один з важливих моментів під час викладання іноземної мови — щоб діти вчилися комунікувати з кожним однокласником (а потім — з різними людьми), розуміти вимову, різний темп мови. Для цього треба безболісно розділити друзів, братів і сестер, зробити так, щоб партнери по завданнях постійно змінювалися. Ось кілька способів це зробити.
Техніка «hot tongue» — «гарячий язик». Під партою закріплені папірці із запитаннями англійською мовою, на які треба дати відповіді. Саме за цими варіантами учні знаходять, з ким мають працювати, обговорюють разом і доповідають.
Інша техніка — «hot pen» — «гаряча ручка». Вчитель тримає чимало мотузок одного кольору, а учні беруться за кінці. Хто вдвох взявся з різних сторін за одну мотузку, той і працює в парі. А завдання зазвичай таке: написати кілька речень на визначену тему. На столі — чотири аркуші, кожен пише і передає сусіду зліва папірець. Кожен у групі має написати на всі теми. Спочатку ці роботи просто прикріпляють до дошки, щоб усі почитали. А коли учні вже впевнені у собі, вони підписують свої маленькі есе.
Після того як учні готові висловлюватися, вони можуть розповісти про свої улюблені книжки. «Book talk» («Розмова про книжки») — це своєрідна презентація. Це може бути просто розповідь з опорою на візуальні засоби, а можна спілкуватися від імені персонажа, зробити декорації, влаштувати ляльковий театр та навіть виготовити саморобки (наприклад, придбати два екземпляри книги, з ілюстрацій однієї вирізати персонажів, наклеїти і «оживити»).
Енергійні, життєрадісні уроки, де розмов та рольових ігор значно більше, ніж теорії — спосіб перетворити навчання іноземної мови на задоволення.
Немає коментарів:
Дописати коментар